fredag 13 november 2015

Hårgalleriet Salon Eliza...mitt jobb

 
Har nu tagit lite fotografier från mitt jobb.
Salongen är ett gammalt empirehus där jag jobbat i över 30 år.
Inredningen är även i lite gammaldags stil. När jag steg in i
salongen första gången sade jag att det var som att komma in i
ett vardagsrum, det såg så hemtrevligt ut. 
 
 
 
Här jobbar jag
 

Kolla i spegeln de limegröna stolarna
och den gröna kakelugnen

Här är vi i tamburen

Den andra kakelugnen i salongen

Denna klocka ser man åtminstone

Produkter i ett vackert skåp

En bordslampa med en kvinnokropp

Här kan kunderna sitta och vänta
medan de beundrar den vackra tavlan.

Ett litet skåp på väggen
med Davines produkter i lådan

En tavla av ägarinnan som ung

Höstmode 2015




Välkommen att titta in i salongen!

Hårgalleriet Salon Eliza
Fredsgatan 23
Borgå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar